torsdag 8. november 2012

(Jule)bakst


Ja eg veit at me er i allefall ein månad for tidleg ute. Men eg har ei jente som har fri annakvar onsdag, og då får ho velje seg ein ting ho vil gjere. Og mor kan ikkje sei nei. So til no har me baka kakemenn i september, peparkaker i oktober og no lussekattar i november. Og i desember skal me vel gjenta alt, berre med høgare intensitet og kortare intervall reknar eg med :D


Koseleg var det i allefall , med fyr i ovenen og lavande snjo ute...og sist eg såg var bollane snart fordufta alle som ein...

3 kommentarer:

  1. Så koselig da :)
    Jeg tenker alltid at man må vente med julebaksten til slutten av november en gang, når juletiden liksom begynner. Men da er jo alt så travelt, tiden bare flyr avgårde. Det er juleavslutninger på skolen, (fem stykk) julebord, juletrefester, ungene blir alltid syke og det er flere bursdager også. Det ender alltid med at jeg nesten ikke får bakt i det hele tatt, et år bakte vi pepperkaker lille julaften. Så jeg burde nok egentlig startet med julebaksten nå.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så utrolig koselig dere har det :)

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.