søndag 26. oktober 2014

Siste blomen


I dag har eg plukka det eg trur er siste blomen frå hagen i år
no er ikkje snjoen langt unna
eg har og fått sofaen me bestilte fø mange månadar sidan
den gongen eg var frustrert lite framgong i livet generelt
og valde å løysa da ut med ein ny sofa

 

og so gløymde eg alt og me og livet gjekk vidare
Dagen før den kom heim slo eg fast at eg ikkje trengde noko ny sofa
og angsten for å ha gjort eit feilval sette inn..
Likevel var det for seint å snu og me måtte berre ta i mot

Heldigvis lika me den godt
den e litt so underteikna
stor og god
mjuk og romsleg
og syns ein ser mykje betre ut i røynda enn på bilder

 


Må og få takka fø alle dei fine kommentarane som har kome inn i det siste
tida har vore knapp så bloggen har lege litt brakk
reknar med det tek seg opp te jul :D

7 kommentarer:

  1. Sofaen var kjempefin den!
    Kjenner meg godt igjen, det er lett å havne en tur på Ikea eller Ebay for den saks skyld, når det er litt lite fremgang å spore i andre deler av livet ;) Må få si at jeg elsker bildene dine! Kan ikke du ha et lite kurs på bloggen din? :) Kan ikke forstå hvordan du får frem de fantastiske stemningene i bildene dine.. Imponert!

    Ha en fin søndagskveld i den nye sofaen,

    Hilsen Kristine

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!
    Tenk blomebukett no..
    Snart november. .
    Og sofaen var gilde den.

    Natta klem sendt

    SvarSlett
  3. Love the flowers and surrounding! Regards, Rahel

    SvarSlett
  4. Hello! Where was your couch purchased?

    Thank you!

    SvarSlett
    Svar
    1. I bought it from here:
      http://www.bohus.no/produkter/sofaer/modulsofaer/paso-doble-opps-31/

      Slett
    2. Thank you so much!!! SO appreciated!

      Slett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.