mandag 5. november 2012

Ein romersk paviljong på ein hesjastaur

..det vart løysinga for fuglane våre i år sidan  me plutseleg var vortne katteeigarar og. Høgt heng da men søtt er det nok, for katten har forsøkt utallige gongar å kome seg opp, utan hell heldigvis...



Kaninen vår vil heller ikkje inn. Snjo og minusgrader plagar ikkje han så lenge han slepp å bu i bur. No minkar det på maten ute så han sit oftare og oftare på terassen for å  få komme inn å få seg litt mat...

 

Men når det er gjort fer han rett utatt....Labben som han heiter er ein innekanin som fekk vere fri i heile sommaren og som no har vorten ein utekanin. Minus 9 er den kaldaste natta han har sove ute og han elskar snjo. Rasen er hermelin. Og for reven er han nok som ein liten marshmallow som ligg og ventar på å verte eten...

8 kommentarer:

  1. Er han ikke litt redd for reven? Har du egentlig fortalt han om reven????

    SvarSlett
    Svar
    1. Nett so med alle andre ungdomma so flytta heimifrå har me fortaldhan om alle farer so lurer, men da ser ikkje ut te å hjelpa. So me får håpa på da besta, for eit halvt år sia ville da i mitt tilfelle vore at reven tok han, men no har eg no vorte litt glad i han og om ikkje anna so gjer han seg på bilder :D Da må no også seiast at han har turrtrena heile somaren på naboen sine lause hunda som har jaga han dagstøtt...Frændr eru frændum verstir," kvað refr, sá rauðan hund :D

      Slett
  2. Kjenner bekymringen vokse seg stor når det kommer til reven.... Er jo fra byen, og her er vi ekstra redd for det ukjente!! Lurer på om han kommer til å få sånn angorapels av seg selv av å være ute i dette kalde været??? Nei, du slette mi ti... Dette var jo rene krimmen merker jeg!

    SvarSlett
  3. Hahahaha, deko to ♥ ler meg skakk! ;) herlig fuglehus og søøøt kanin :) :)

    SvarSlett
  4. Det er kansje ikkje lov å seie det høgt- men eg er litt misunneleg på snøven- her er den vekk og alt er trist og grått ute....
    Søt kanin- håper reven held seg i skinnet! Ungane her også masar om å få kanin- men eg trur det får halde med hund og katt (enn så lenge)...
    Nydelege bilder frå fuglebrettet også!
    Håper du får ei flott ny veke!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  5. A wonderful set of photos - and good light and atmosphere. Like it :)

    SvarSlett
  6. waw for noen fortryllene bilder!!!
    fin Tirsdag til dg!
    klem fra Eli:)

    SvarSlett
  7. Blir stadig imponert over de flotte bildene dine!!

    Sånn fugleborg vil jeg ha. Mio og, spesielt, Frank er alltid ute etter småfuglene. Kattesikker fugleborg må være tingen.

    Jeg bor i byggefelt, men selv her har vi rev. I vår kom det en løpende oppover veien vår. Da jeg var liten hadde vi en rev luskende rundt i hagen, den ble så tam til slutt at den spiste fra hendene våre. (den like skiver med hvitost)
    Sikkert ikke like trygt for en liten kanin, jeg håper den er rask!!
    Klem

    SvarSlett

So kjekt at du legg att eit ord. Eg legg meg da te hjarta.